Transformă-ți profilul de Instagram

într-o echipă de vânzări

care vinde pt tine 24 din 7

Workshop Online de 2 zile valabil doar pentru participanții
Kiwi Marathon

Cum ar fi dacă doar tu ai fi singurul din domeniul tău care rulează reclame de Facebook?

Toți competitorii tăi încă trimit scrisori oamenilor, fac reclame la ziar sau sună cu oferte și speră să primească un răspuns pozitiv.

În schimb tu ești înaintea trendului.

Rulezi reclame zi de zi într-un mod profitabil. Oamenii se bucură de experiență, e nou și sunt curioși să dea click de pe reclamă și să intre pe site-ul tău.

Paradis… Ai avea un avantaj competitiv de zile mari. Ei bine urmează să-ți prezint o oportunitate similară. Evident, e prea târziu să fii singurul sau printre primii care rulează reclame de Facebook…

Dar poți fi printre primii oameni din România care-și transformă profilul de Instagram într-o echipă de vânzări automatizată.

O echipă care vinde pentru tine 24 din 7.

Chiar dacă tu dormi. Ești la o alergare. La sală sau la cumpărături cu familia.

Intră în scenă sistemul automatizat MVS

(Marketing - Vânzări - Suport)

Un sistem care, dacă e implementat corect, îți va aduce leaduri (contacte), va produce vânzări și va oferi suport oamenilor care au întrebări…

Totul pe pilot automat.

E ca și cum ai avea o echipă de 15 oameni care stau treji 24 de ore din 7.
5 dintre ei trimit mesaje oamenilor care îți trimit o reacție la Story.

Sau celor care-ți lasă un comment la o reclamă de pe Instagram sau la un post.

Îi pregătesc pentru o ofertă și apoi le dă ocazia să cumpere.
Ceilalți 5 trimit mesaje celor care nu au cumpărat, nu ți-au dat adresa de e-mail, nr de telefon – cei ce nu au făcut acțiunea pe care vrei să o facă.

Le oferă alte argumente, oferte speciale, reduceri etc.

Și nu o fac doar o dată, o fac până când omul face acțiunea dorită sau îi spune că nu e interesat deocamdată.

Toate astea într-o experiență plăcută și chiar utilă pentru cel care primește mesajele.
Și ultimii 5 dintre ei se ocupă de întrebări.

Răspund în secunda în care cineva are o întrebare.

Indiferent că e vorba de o comandă, neclaritate sau refund. Nu mai pierzi oameni interesați doar pt că nu ai văzut mesajul la timp.

Și nu mai așteaptă clienții ore, zeci de ore sau chiar zile întregi să primească un răspuns.

Asta înseamnă că numărul de recenzii negative va scade considerabil deoarece problemele le sunt rezolvate eficient și rapid.

Oamenii tăi, sunt acolo, cafeinizați și pregătiți să se ocupe de orice situație apare.

Ei bine exact asta face sistemul ăsta automatizat pentru tine.

Singura diferență este că nu ești nevoit să plătești 15 oameni să facă lucrurile astea.

Implementezi sistemul pe profilul de Instagram și-l lași să-și facă treaba.

Tu trebuie doar să continui
ceea ce faci deja.

Să postezi conținut de calitare, să faci stories, să rulezi reclame etc și sistemul implementat se va ocupa de restul.

În afacerile în care am implementat deja acest sistem, rezultatele au fost de 8 ori mai bune.

Eu sunt Cătălin Căpușan,
CEO-ul agenției Digital Help din Cluj

Nu facem Facebook Ads, Google Ads, SEO, Youtube, etc.

Nimic altceva în afară de automatizări de mesaje.

Suntem primii parteneri certificați pe Manychat (platforma prin care implementăm sistemul MVS) din Romania și primii 33 din lume.

Am fost singurii din România care au testat cu 3 luni în avans automatizările pe instagram.

Am colaborat cu Lensa, Blitz Imobiliare, Imobiliare.ro, EuroGSM, Anyta Cooking, Remax, Kiwi Agency, Pera Novacovici și multe alte afaceri din România.

În plus, am început colaborarea recent cu KFC, Taco Bell și Pizza Hut.

Ce spun oamenii cu care am colaborat

Strategiile de automatizare pe care ți le arăt au generat rezultate precum:

O creștere de 800% în numărul de leaduri obținute (contacte) per story / post în cazurile ]n care s-a folosit automatizarea… versus swipe-ups sau apeluri apeluri la acțiune ”link în bio”.

Timpul de răspuns s-a redus cu 99%.

60% rata de conversie de la conversație la ofertă.

Mai jos ai câteva exemple de strategii pe care le vom aplica în afacerea ta în acest workshop.

Comentariu la postare

Când cineva lasă un comentariu la o postare pe Instagram, poți seta sistemul să dea automat like la comentariu lor, să răspundă cu un comentariu sau chiar să trimită un mesaj direct.

Reclamă cu Instagram Story

Când cineva îți trimite mesaj cu un anumit cuvânt sau propoziție, se declanșează o conversație automatizată.

Procesul ăsta funcționează foarte bine și pt IG Story organice.

Poate te întrebi acum care e diferența între asta și swipe up.

Când cineva dă Swipe-Up îți intră pe site și atât.

Dacă nu cumpără nu ști cine a fost exact ca să poți
să-l contactezi din nou și să vezi de ce nu a cumpărat.

În schimb cu sistemul ăsta automatizat oamenii primesc un mesaj în secunda în care ți-au scris acel cuvânt pe care i-ai îndemnat să-l scrie în story (cuvând pe care-l setezi în prealabil).

Toți cei care trimit mesaj sunt salvați într-o bază de date și vor primi o secvență de mesaje prin care îi vei convinge să cumpere sau să se înscrie la un eveniment etc.

Pe lângă asta poți vedea cine a cumpărat și cine nu.

Cei ce nu au cumpărat sau nu au luat acțiunea pe care ai vrut să o ia (să descarce un ebook, să se înscrie la un webinar etc) vor primi automat o altă serie de mesaje după un anumit timp.

Mențiune în story

Poți să începi conversații cu orice cont public care te menționează în story-urile lor.

Când te menționează sunt adăugați instant ca și subscriber în lista ta de contacte și le poți trimite direct un mesaj.

Poți folosi asta pentru concursuri – le dai un cod de reducere sau orice recompensă ai putea să oferi celor care îți dau share la content.

Sau efectiv să trimiți un cupon cu o reducere de fiecare dată când cineva te menționează în Story.

Mesaj Automat Direct din Reclamă

Oamenii pot intra într-o secvență de mesaje automatizată direct din reclamă.

Astea sunt doar câteva exemple, putem face multe alte lucruri interesante

Te invit la Workshopul Instagram Automation

Workshopul are loc (data si orele între care se desfășoară).

Ne vom întâlni LIVE, pe Zoom la orele stabilite mai sus.

După ce te înscrii primești și link-ul de Zoom.

Fiecare sesiune va fi înregistrată și vei avea acces la ele pe viață.

Astfel poți să revii la ele oricând vrei să implementezi o nouă secvență de mesaje automatizate.

Ăsta e programul:

Ziua 1:

1) Cum să-ți setezi corect automatizările pe Instagram

În prima parte o să mă asigur că îți faci toate setările necesare pentru a începe automatizările pe Instagram, fără să mai fie nevoie să revii la ele ulterior.

O să îți ofer și un checklist pentru asta ca să nu ratezi nimic.
2) Pregătim strategia de MVS (Marketing – Vânzări – Suport)

O să desenăm strategia și structura automatizărilor de pe Instagram.

Îți voi arăta în ce categorii trebuie să împărțim automatizările și cum ne asigurăm că sunt organizate astfel încât să poți să ai imaginea de ansamblu.
3) Îți prezint platforma și funcționalitățile cu care vom lucra

O să îți prezint platforma pe care operăm de la A la Z și vei învăța cum să te folosești de toate caracteristicile acesteia pentru a genera rezultate maxime.

Ziua 2:

4) Cum generezi trafic în mod organic?

O să vezi cum poți să generezi mai multe conversații în mod organic și care sunt cele mai bune practici.

5) Cum generezi trafic plătit?

O să afli cum să generezi conversații din reclamele pe Instagram, pentru a scala cât mai eficient campaniile pe Instagram.

6) Cum să îți construiești sistemul de Customer Support

Odată lansate automatizările, sistemul ar trebui să răspundă singur la 90% din conversații.

Dar, uneori, este nevoie ca tu sau cineva din echipa ta să intervină pentru a oferi suport clienților care au nevoie de ajutor.

O să desenăm structura sistemului de customer support pentru a fi cât mai ușor înțeleasă de tine și de echipa ta.

Ți-am pregătit și niște Bonusuri faine

1) Facebook Ads și Instagram Ads cu Alina Mateas

2) Template-uri gata făcute care trebuie doar editate și lansate

3) Facebook Ads și Instagram Ads cu Alina Mateas

4) Integrarea cu campanii de email marketing

Hai să discutăm despre preț

Așa cum am spus am fost singurii din România care au testat cu 3 luni în avans automatizările pe instagram.

Știu tot ce este nou în platformă, ce funcționează, ce nu funcționează și ce urmează să apară.

Am distilat cele mai bune strategii de marketing, vânzare și suport pe Instagram în cele 2 zile de workshop.

Asta înseamnă că în doar 2 zile îți vei transforma profilul de Instagram într-o echipă de vânzări care vinde pt tine 24 din 7.

Și după cum ai văzut, nu doar vinde…

Creeaz relații, răspunde la peste 90% din întrebări, lucru care îți va salva o groază de timp.

M-am tot gândit și nu eram sigur ce preț să pun.

Știu cât e de valoros să implementezi acest sistem în afacerea ta, am văzut cu ochii mei și ai văzut și tu mai sus puțin din ce e posibil.

Inițial am vrut să setez prețul la 447 de euro.

Dar apoi am vorbit și cu Doru și am zis să facem o nebunie.

Am decis că o să ofer acces la workshop doar celor ce s-au înscris la maraton.

E clar că vrei să înveți lucruri noi și să ai o afacere mai stabilă și mai profitabilă și vreau să ai un avantaj pentru asta.

Și deoarece e prima oară când fac publice aceste strategii am decis ca prețul să fie x euro.

Ai ocazia să fii printre primii antreprenori români care implementează acest sistem automatizat în afacerea lor

Dar trebuie să o faci cât mai repede.

În 1-2 ani, cel mai probabil va fi la fel cum e acum cu reclamele de Facebook.

Competiție mare, oamenii sunt cam sătui de ele și prin urmare costurile sunt destul de mari.

Rareori avem ocazia să fim printre primii oameni de pe piață…

Și cupă cum știi, de obicei primii oameni au cele mai bune rezultate.

Deoarece e o experiență nouă și plăcută pentru oameni.

Workshop Online

Instagram Automation
lei 39
99
  • Workshop online 2 zile
  • Acces la înregistrările video
  • Facebook Ads și Instagram Ads pt chat bot Cu Alina Mateaș
  • Template-uri cu secvențe de mesaje
  • Suport Gratuit timp de 10 zile după workshop într-un grup de Facebook